28.11.2010

Tefo Hangi Sahnede Zorlandı?



Saba Tümer'le Bu Gece'ye Konuk Olan Sarp Akkaya En Çok Zorlandığı Sahneyi Açıkladı.


Dişlerinizi bembeyaz yapan kalem... Tıklayın!
Televizyon Gazetesi'nin haberine gore, Ezel'in Tevfik'i Sarp Akkaya konuk olduğu Saba Tümer'le Bu Gece'de oynarken en zorlandığı sahneyi açıkladı. Ağlarken çok zorlandığını söyleyen Akkaya, sözlerine şöyle devam etti: "Ağlarken çok güçlü ağlarım ama dizide ağlarken çok zorlanıyorum. Oyunculukla ilgili derdim samimiyet olduğu, ağlamaktan çok korkan ve ağlarken kendini ifade edebilen bir adam olduğum için çok zorlanıyorum ki Ezel'de çok ağlattılar beni."

Başarılı Oyuncu günlük hayatında en çok ne için ağladığını ise şu sözlerle ifade etti: "Ağlarken insan kendine ağlar bir şeyin karşısında düştüğü durumdur. insan kötü adam bile olsa neden kötü adam oldum diye ağlayabilir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder