7.09.2009

EFENDİİM AÇILDIK BUYRUN :))))

Ohhhh içim soğudu walla ;)))
aldim ya buranin yari parselini pek mutluyum pekkkk ;))) loy loyy loy
buradan sevgili LinkinPark' a yani ortagima tesekkurlerimi sunmaktayim cici bi LoLLa seklinde ;)

yeaah guy thank you ;))
biraz degisiklik yaptik efenim konseptimizde (hhi ne guzel oldu yeni bi mekan gibin ohh oh o gunlerde gelsin allaaam nolur),
bilemiyorum ne dusunur ne der ve ne yorum yaparsiniz lakin her ne olursa kabulumuzdur bebekBlog olarak :)))

ayyhhhh pek mutluyum pek :))

neyse Saba icin bisi yaptik burda en azindan denedik ugrastik guzel oldu gibin :)

ama sunu belirtmem lazim forum temali siteler gibi ilerde daha da guzel olucak, sitemizi nasil buldunuz, tiklayin gorun etc tarzi kaliplari pek sevmiorum kendi adima o yuzden blog icerigini aciklama geregi de duymuorum ortada zati ;)))
evet burasi Saba hakkinda ekseriye lakin onerilere acigim ben ve sevgili ortagim :)
(ayy cumle cok guzel oldu:))

ha unutmadan tamam ciddi bi sabaSever olabilirim ama burda sadece ona methiyeler bulunsun istemiyoruz sevgiliBloggerler & anonymousler elimize ne gecerse gayet yayina girecek :))
mesela Saba' nin bikinili ftgrflarini gordugumde dedim e brava walla hale pak puhhh!

ps: diger kayitlar nerde? geliceeek ar-ge asamasindayiz efenim ;)

evet olayin ozeti budur ;)

opucukler gulucukler sevgiler .)

8 yorum:

  1. allaam yaa kimse yorum yazmamis sniff :(
    ben yazicam sana blogumuz simdi:

    aaa hayirli olsuuunnnnnn ne guzel olmussss mmmuucckkkk .)

    YanıtlaSil
  2. Ben yazmıştım yav gitmedimi naptı.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsunnnnnnnnnn :D

    YanıtlaSil
  4. LinkinPark gitmemis iste puhhh bohuuuu :(

    olsun simdi var 3 tane hem deee :)))

    loyLoyLoy :)

    YanıtlaSil
  5. issste en sevdigim adam da gellldiiii Cemocannnn :))))
    eheuehe tesekkur ederiz bebeeeem :)))

    YanıtlaSil
  6. gelioms sevgliOrtak'im :)

    YanıtlaSil